Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 19
Image Size
3.1 MB
Resolution
2058×2480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,957 (6 today)
Favourites
395 (who?)
Comments
21
Downloads
63
×
Kill la Kill: Senketsu scarf by CaptainPOZOL Kill la Kill: Senketsu scarf by CaptainPOZOL
OMG! A FAN-ART!
yeah, no Marlene related art this time!

so i was watching Kill la Kill lately and i really like it, so heres a little fan-art of it, and i love the idea of use Senketsu as a scarf in the chapter 14... so yeah, thats it

and another fan-art of kill la kill right here in my Facebook page: www.facebook.com/photo.php?fbi…

Ryuko Matoi & Senketsu are character created by Studio TRIGGER
Add a Comment:
 
:iconevilryuga:
EvilRyuga Featured By Owner Jul 28, 2014  Student
This is a really cool look for the Ryuko.
Reply
:icondragon-nex:
Dragon-NeX Featured By Owner May 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconwthplz:fukin geez.

I gotta attempt to make me a Senketsu scarf one of these days....
Reply
:iconcaptainpozol:
CaptainPOZOL Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist General Artist
f*ck yeah! make a senketsu scarf is easy but awesome at the same time! it match for male and female!... best cosplay of the year lol
Reply
:icongoldengirl954:
GoldenGirl954 Featured By Owner Mar 24, 2014
Very cool :D
Reply
:iconcaptainpozol:
CaptainPOZOL Featured By Owner Apr 7, 2014  Hobbyist General Artist
thank you so much ^^
Reply
:iconpikamarisa64:
pikamarisa64 Featured By Owner Feb 8, 2014  Hobbyist General Artist
dang i loved her outfit in this episode, this makes me happy to see more art of senketsu scarf
Reply
:iconcaptainpozol:
CaptainPOZOL Featured By Owner Feb 9, 2014  Hobbyist General Artist
yeah, i know, love that outfit much ^^
Reply
:iconmoonstar37:
Moonstar37 Featured By Owner Feb 5, 2014  Student General Artist
This is awesome!
Reply
:iconcaptainpozol:
CaptainPOZOL Featured By Owner Feb 9, 2014  Hobbyist General Artist
awww thanks ^^
Reply
:iconmoonstar37:
Moonstar37 Featured By Owner Feb 10, 2014  Student General Artist
YOU're welcome!
Reply
Add a Comment: